Matematika na sněhu
6. A, 6. B a 7. B
Žáci šestého a sedmého ročníku se rozhodli před Vánoci využít krásného zimního počasí a vyměnili sešity a tabuli v hodině matematiky za zasněžené školní hřiště. Učení venku je názornější, žáci rozvíjí víc i své tělo a smysly, roste motivace žáků k učení a zlepšují se vzdělávací výsledky. Rozdělili jsme se na skupiny a každá dostala krejčovský metr.
Šestý ročník měl za úkol vyšlapat ve sněhu ostrý, pravý, tupý a přímý úhel. Další zadání znělo odhadnout a nakreslit ve sněhu rovnostranný trojúhelník o straně 50 cm a poté svůj odhad změřit pomocí krejčovského metru.
Žáci 7. B se rozdělili také na skupiny a měli postavit sněhuláka. Pomocí krejčovského metru změřili poloměr sněhových koulí a rozdělovali sněhové kuličky v daném poměru.
Posledním společným úkolem bylo procvičování geometrických těles.
Všem se hodina matematiky na čerstvém vzduchu moc líbila a velice jsme si ji užili.